dijous, 24 de desembre del 2009

INTERVENCIÓ DE SÍNTESIS:

El primer dia de classe, al setembre, els professors ens van comentar que faríem un bloc individual en el qual penjaríem tot el que anéssim fent a classe.
Al principi em va semblar una idea molt interessant i motivador. Vaig pensar que em seria molt útil.

Mica en mica aquest bloc va deixar de ser motivador i va passar a ser una mena de tortura i obligació. No trobava moment per posar-mi, no sabia ben bé el que havia de penjar i el que no, quan m'hi posava m'hi estava molta estona i em menjava el temps d'altres activitats, és a dir, que vam tenir una època de crisis.
Però després, al cap d'un temps, ho vam solucionar i vaig agafar la dinàmica de posar-mi com a mínim un o dos cops a la setmana i penjar tot allò que m'havia impactat de les diferents classes, a part del que era obligatori penjar per part dels professors.


De la meva experiència amb el bloc en ressalto el primer vídeo que vam penjar (el de la interactivitat), ja que va ser tota una odissea arribar a entendre com es pujava un vídeo al bloc, cosa que ara puc fer amb els ulls tancats. Una de les coses que més m'ha agradat ha sigut poder penjar presentacions de power point i documents word al bloc, ho he trobat molt útil.



Ara penso que fer un bloc ha estat una activitat molt interessant i enriquidora, ja que aquest bloc ha estat el començament de tot un aprenentatge que marcarà les nostres vides com a futurs docents.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada